Podróż poślubna w Karpaczu

Autor: abc1231990
Tagi: Karpacz podróż   wycieczka   góry   odpoczynek   relaks
05 czerwca 2020, 20:57

Witam serdecznie.Tydzień temu wzięłam ślub . Od razu po ślubie, następnego dnia wybraliśmy się z małżonkiem w podróż poślubną w góry do Karpacza. Pojechaliśmy nowym samochodem - Toyota Aygo. Pierwszy raz zwiedzaliśmy Karpacz, w związku z tym była to dla nas nowa sytuacja.Wrażenia były niesamowite. Pojechaliśmy na tydzień. Zacznę może od jedzenia. Jedliśmy w hotelu. Codziennie śniadania w szwedzkim stylu- ogórki, pomidorki, papryki, zupy mleczne, parowki, jajecznice, pieczywo, sery, szynki oraz jogurty, kawy, herbaty,soki, a nawet goraca czekolada. Każdy wybierał co chciał. Jedzonko pyszne. Obiadokolacje:zupy(krem z dynii, brokuł, kalafiorowa, pomidorowa, ogórkowa, rosól), mieso wołowe, ryby, ziemniaki, frytki. salatki, desery. Masakra. Wszystko było bardzo smaczne, ale porcje takie duże, że człowiek nie miał siły pożniej już nic jeść. Bardzo miła obsługa i zdrowe jedzenie.Polecam. Wiadomo: jedzonko było w hotelu, ale chcieliśmy spróbować innych przysmaków na mieście. Odwiedziliśmy kilka knajpek oraz kawiarni. Małżonek pił piwko oraz kawę. Ja natomiast skosztowałam soku świeżo wyciskanego z pomarańczy, gorącej czekolady, herbaty, wino czerwone oraz wino grzane. Nie mamy na co narzekać. Jeżeli chodzi o jedzenie na mieście to ja jadłam frytki,flaki, zupe pomidorową oraz pyszny serniczek z musem malinowym. Z kolei mąż spożywał frytki,placek po węgiersku. Wszystko nam smakowało.

Teraz przejdę do atrakcji w Karpaczu i opisze co dokładnie porabialiśmy. Spacerowaliśmy po centrum- mieście. Kupiliśmy upominki m in: magnesy na lodówkę, rorebkę, portfel, skarbonkę, kubki oraz zrobiliśmy sobie zdjęcie wspólne. Nie mogło obyć się bez zdjęćsmilewinkWybraliśmy się również w góry. Wprawdzie w planach było zaliczenie Śnieżki, ale brakło nam czasu. W związku z tym dotarliśmy do schroniska samotnia oraz strzecha. Zrobiliśmy zdjęcia, nagraliśmy filmy. Było cudownie. Pogoda nas rozpieszczała. Piękne słoneczko , bez deszczu i wiatru. Otaczały nas piękne widoki - las, drzewa, cisza i spokój. Bez wątpienia wycieczka w góry była bardzo udana. Zwiedziliśmy również dziki wodospad, park linowy, zwykły park oraz zobaczyliśmy widok na skocznię narciarską.

Wyjazd był bardzo udany. Bardzo nam się podobało i tęsknimy. Zachęcam wszystkich do tego, aby przyjechać do Karpacza. Wartocool

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)